.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بندر امیرآباد فرصتی برای صادرات کالا‌های ایرانی به قزاقستان
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران بر بهره گیری از ظرفیت‌های بندر امیرآباد جهت افزایش صادرات کالا‌های ایرانی به قزاقستان تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، امیر عابدی در بازدید از بندر امیرآباد و در جلسه‌ای با مدیرکل این بندر، گفت: فعالان اقتصادی از ظرفیت‌های بندر امیرآباد، جهت افزایش صادرات کالا‌های ایرانی به قزاقستان استفاده کنند.

او می‌گوید: اتصال به شبکه سراسری راه آهن و برخورداری از اسکله رو – رو ریلی در آینده‌ای نزدیک از مزایای این بندر است که می‌توان از حمل و نقل چند وجهی و کاهش هزینه‌های بندری برای کشتی‌های رو – رو جهت افزایش سهم حمل ریلی کشورمان در مراودات بازرگانی با کشور‌های حوزه سی آی اس بهره‌مند شد.

به گفته عابدی برگزاری همایش سالانه اجلاس مدیران بنادر کشور‌های حاشیه دریای خزر از اقدامات موثری است که می‌توان با رایزنی‌های فرا منطقه‌ای، مبادلات تجاری و لجستیکی با کشور‌های دیگر به خصوص قزاقستان را توسعه داد.

مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد هم به رشد بی سابقه ۶۵ درصدی صادرات کالا امسال در بندرامیراباد اشاره کرد که می‌تواند پایه گذار مسائل مهمی همچون توسعه زیرساخت‌های بندری متناسب با این رشد و ایجاد انبار‌های جدید و تغییر کاربری انبار‌های موجود جهت صادرات باشد.

به گفته سعیدی پور زیرساخت‌های موجود بندر امیرآباد در استفاده از کشتی رو – رو کامیونی به عنوان یکی از شقوق حمل و نقل دریایی مناسب است و این بندر در افزایش سهم حمل و نقل کانتینری با رویکرد جلوگیری از فرسایش تجهیزات و اجتناب از آسیب کالا در فرآیند عملیات تخلیه و بارگیری برنامه ریزی‌های کرده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.